Nytt kontrakt med Fernström

Brynäs IF har idag förlängt avtalet med målvakten Linus Fernström.

Fernström debuterade i Brynäs IF under slutet av oktober genom ett korttidskontrakt för att ersätta skadad spelare.

-Det är självklart att vi förlänger avtalet med Linus Fernström. Han har gjort otroligt bra insatser och han har kommit in väldigt bra i laget. Vi är glada att vi nu kan förlänga avtalet säsongen ut. Nu har vi tre bra stabila målvakter, även om det fortfarande är ovisst när Felix kan vara åter i spel berättar Stefan Bengtzén.

Vid sidan av den sportslige verksamheten bedriver även Brynäs IF den sociala verksamheten En bra start, som arbetar för att fler barn och unga ska få en bra start i livet.