​Nytt och efterlängtat på Järfällahus webbplats den 4 december

Torsdagen den 3 december uppgraderar Järfällahus sitt marknadssystem. Därför ligger Mina sidor samt annonser för lediga lägenheter och fordonsplatser nere denna dag. Dagen därpå återuppstår dessa delar av webbplatsen med nytt utseende och nya, efterlängtade funktioner.

Målet med uppgraderingen är att underhålla och modernisera de delar av vår webbplats www.jarfallahus.se som är kopplade till marknadssystemet. Efter uppgraderingen kommer våra hyresgäster och alla som är registrerade i vår bostadskö att möta ett nytt, smartare och fräschare Mina sidor.

En efterlängtad nyhet är att man lättare kommer att kunna se sina köpoäng och sin plats i kön till lägenheter som man har sökt. Dessutom presenteras annonser för lägenheter och fordonsplatser på ett mer lätthanterligt sätt. Vissa texter och knappar är också ändrade för att bli tydligare och lättare att förstå och använda.

Välkommen tillbaka till ett nytt och bättre jarfallahus.se den 4 december!