Nytt samarbete mellan Qred och Förhandlat

Qred inleder nu ytterligare ett samarbete för 2021 i och med sitt nya partnerskap med den digitala inköpsplattformen Förhandlat. Qred kommer genom partnerskapet kunna erbjuda finansiering till Förhandlats medlemsföretag.

Stockholm, 19 april, 2021 - Under årets första kvartal har Qred fortsatt att bygga ut sina partnersamarbeten och lägger nu ytterligare ett spännande partnerskap till listan; Förhandlat. Förhandlats plattform erbjuder medlemmar förmånliga avtal på tjänster som företagare vanligen använder sig av, däribland finansieringstjänster.

“Våra partnersamarbeten är verkligen något vi är stolta över och en del av vår verksamhet som vi kommer att fortsätta att utveckla. Att kunna lägga till Förhandlat med sin medlemsbas till listan över partners är en helt rätt matchning och ligger i linje med vårt tjänsteerbjudande,” säger Helena Rissel, Partnerships Manager på Qred.

Tillsammans med Förhandlat ska Qred fortsätta tillhandahålla enkel och smidig finansiering för småföretag för att minska stressen av att hantera vardagsfinanserna för att istället  kunna fokusera på att göra det de älskar.

”Att vi kan erbjuda Förhandlats medlemmar ett bra erbjudande hos Qred, som är marknadsledande inom finansiering till småföretag, innebär att vi kommer ett steg längre i vår mission att hjälpa Sveriges småföretagare att öka tillväxttakten och lönsamheten” säger Henrik Lannge, Leverantörsansvarig på Förhandlat

Samarbetet gick live denna vecka. Läs mer om Qreds partnerskap på: https://www.qred.com/sv-se/partners

Om Förhandlat
Förhandlat är en enkel digital inköpsplattform som ger tillgång till förmånligare priser på vanliga tjänster och produkter för sina medlemmar. På bara två minuter kan företag registrera sig och aktivera avtal direkt. Tjänsten erbjuder redan över 40 olika avtal med leverantörer inom områden så som frakt, telefoni, resor, försäkringar, finansiella tjänster och betallösningar.

Qred grundades 2015 av entreprenörer för entreprenörer och är nu Sveriges snabbast växande fintechföretag samt marknadsledande i Norden. Med verksamhet i Sverige, Finland, Danmark, Nederländerna, Brasilien och Belgien har Qred lånat ut mer än 3 miljarder kronor till växande företag och därmed skapat fler än 5000 jobb. Vårt egna, helautomatiserade kreditsystem gör det möjligt för oss att snabbt tillhandahålla företagare med det som behövs för dem att kunna växa sina verksamheter.
För mer information, besök: Om Qred