Olivia Eliasson, Mårten Nylén och Sannex i BingoLotto

På söndag gästar dansbandet Sannex, tränaren och föreläsaren Mårten Nylén och Melodifestivalaktuella Olivia Eliasson BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Agneta Sjödin.

Mårten Nylén, Sannex och Olivia Eliasson

Sannex har en 40-årig dansbandskarriär att se tillbaka på. Sedan starten 1977 har orkestern inkluderat hela 23 medlemmar och den aktuella formationen har kamperat tillsammans sedan 2016.

Mårten Nylén är en av Sveriges mest välrenommerade tränare, hälsoutvecklare och föreläsare. Mårten är kanske mest känd för svenska folket som en av huvudtränarna i Biggest Loser Sverige på Kanal 5. Hör honom ge träningstips i söndagens program.

21-åriga Olivia Eliasson från Alingsås är högaktuell i årets upplaga av Melodifestivalen. Olivia upptäcktes av Anton Ewald efter att ha gjort en Youtube-cover av hans låt Begging, och nu tävlar hon i Melodifestivalen låten Never learn – med Anton som en av låtskrivarna.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Agneta Sjödin.

BingoLotto – Söndag 4 mars kl. 18 i TV4.