Olivia Eliasson, Mårten Nylén och Sannex i BingoLotto

På söndag gästar dansbandet Sannex, tränaren och föreläsaren Mårten Nylén och Melodifestivalaktuella Olivia Eliasson BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Agneta Sjödin.

Mårten Nylén, Sannex och Olivia Eliasson

Sannex har en 40-årig dansbandskarriär att se tillbaka på. Sedan starten 1977 har orkestern inkluderat hela 23 medlemmar och den aktuella formationen har kamperat tillsammans sedan 2016.

Mårten Nylén är en av Sveriges mest välrenommerade tränare, hälsoutvecklare och föreläsare. Mårten är kanske mest känd för svenska folket som en av huvudtränarna i Biggest Loser Sverige på Kanal 5. Hör honom ge träningstips i söndagens program.

21-åriga Olivia Eliasson från Alingsås är högaktuell i årets upplaga av Melodifestivalen. Olivia upptäcktes av Anton Ewald efter att ha gjort en Youtube-cover av hans låt Begging, och nu tävlar hon i Melodifestivalen låten Never learn – med Anton som en av låtskrivarna.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Agneta Sjödin.

BingoLotto – Söndag 4 mars kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201823.12.2018 20:03Pressmeddelande

Bästa Uppesittaren sedan år 2000 och tredje bästa någonsin. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 52 miljoner kronor till svenskt föreningsliv så att barn, unga och alla andra kan få vara en del av en meningsfylld fritid och få känna gemenskap och trygghet! Och detta på en enda kväll. Andra spelbolag marknadsför brett att man bidrar med mindre pengar än så på hela året och då är det kanske lätt att glömma bort föreningarnas egna spelbolag Folkspel som bidrar med hela 170 miljoner kronor senaste året där det som bäst behövs.