Olympisk offensiv på träningsläger i Göteborg

Vår satsning Olympisk offensiv kommer att genomföra ett träningsläger i Göteborg. På plats finns även projektansvarige från Sveriges Olympiska Kommitté, Wolfgang Pischler.

Gruppen finns tillgänglig på följande platser och träning:

Måndag 12/7:
Shortrack 8-10 i Kållereds ishall.
14:00 Styrka friidrottenshus

Tisdag 13/7:
Shortrack 8-10 i Kållereds ishall
15:00 Cykelintervall ute Lindome

Onsdag 14/4:
Shortrack 8-10 i Kållereds ishall

Vår huvudtränare, Joel Eriksson, finns på plats och kommer att kunna besvara på frågor och delge mer information. Likaså finns Wolfgang Pischler (SOK) samt Mattias Reck (Proffessionell cykeltränare) som bistår gruppen med konditionsträning på plats.