Optimizee flyttar huvudkontor till Stockholm och rekryterar flera

Optimizee AB informerade om att man flyttar huvudkontor till Stockholm och rekryterar fler anställda till sitt team.

Optimizee ökar kunskapen om investeringar. Företaget består idag av ett litet team som bygger, optimerar och expanderar utbildningswebbplatser. I Sverige driver man följande webbplatser:

InvestoRunner: https://investorunner.com/sv/

CryptoRunner: https://cryptorunner.com/sv/

Om InvestoRunner

InvestoRunner är en jämförelsetjänst för börsen och har som mål att hjälpa och guida besökare att i hur man investerar, sparar och tjänar pengar på börsen. För dig som vill komma igång med att spara, investera och tjäna pengar kan besöka InvestoRunner.com. Webbplatsen uppdateras dagligen med artiklar, guider och nya funktioner.

Exempel på innehåll inkluderar utbildningsmaterial inom aktier, fonder, sparkonton, råvaror, kryptovalutor och mycket mer. InvestoRunner hjälper dig att jämföra olika mäklare mot varandra när det kommer till både avgifter, funktioner och användarvänlighet.

Om CryptoRunner

CryptoRunner är en jämförelsesajt för kryptovalutor. Det finns fler än 10 000 stycken olika kryptovalutor och hundratals handelsplatser över världen som tillåter dig att kunna handla med bitcoin, ethereum, dogecoin och mycket mer.

CryptoRunner sparar dig tid och pengar. För dig som vill komma igång med kryptovalutor kan du besöka CryptoRunner.com. Det är helt gratis att jämföra kryptovalutor och olika handelsplatser på deras sajt. Utöver jämförande av kryptovalutor och handelsplatser uppdateras sajten dagligen med nya guider och recension av olika produkter och tjänster.

Rekrytering

Har du ett brinnande intresse för privatekonomi och investeringar? Vill du ansluta dig till ett företag med hög tillväxttakt inom fintech och tillhöra ett drivet team? Optimizee söker nu flera anställda för att växa och utöka kunskapen inom investeringar ytterligare.

Bland annat söker Optimizee efter ytterligare en Content Manager. Det finns även frilansuppdrag för både skribenter och översättare. Besök deras webbplats för mer information om aktuella tjänster, ansökning och mycket mer.

Kontaktuppgifter för mer information:

E-post: contact@optimizee.se

Hemsida: https://optimizee.se