ROPA & BOARDA

Över 90 avsnitt live på BOARDA.se - digital rådgivning från ROPA

Nu lanserar vi sommarens release på BOARDA.se med över 90 avsnitt live - audio/video, coachning, vägledning, mallar och dokumentation - för företagsledare och styrelser i aktiemarknaden.

ROPAs digitala tjänst BOARDA är skräddarsydd för företagsledningar och styrelser i aktiemarknaden. Fokus ligger på att utveckla och genomföra agendan för ledningen och styrelsen och täcker alla viktiga områden; strategi, affärsutveckling, strategisk planering, intern kontroll och styrning, riskhantering, dokumentation, finansiell rapportering, investerarrelationer och informationsgivning.

“Jag brinner för att hjälpa småbolagen att bli framgångsrika i aktiemarknaden. På BOARDA har vi samlat allt du behöver digitalt för det löpande arbetet i ledningen och styrelsen. Det är nästan som att ha en “egen rådgivare”, kommenterar Jenny Rosberg, grundare och vd ROPA & BOARDA.

Om

ROPA & BOARDA
Åsögatan 166, 5 tr ROPA

Om

BOARDA är ROPAs digitala tjänst med över 90 avsnitt live audio/video, coachning, vägledning, mallar och dokumentation. Det är “hands-on” för företagsledningar och styrelser i aktiemarknaden. Allt du behöver för strategisk planering, affärsutveckling, riskhantering, bolagsstyrning, IR och informationsgivning. Vår mission är att digitalt hjälpa fler företagsledningar och styrelser att bli framgångsrika i aktiemarknaden. Det är nästan som att ha en “egen rådgivare”. Mer information på ropa.se och boarda.se.

Följ ROPA & BOARDA

Senaste pressmeddelandena från ROPA & BOARDA