Påminnelse: Beställ rekryteringsmaterial!

Hej!

Här kommer en vänlig påminnelse om att ni inte har beställt rekryteringsmaterial än. Har du beställt den senaste veckan kan du bortse från detta mail. Rekryteringsmaterialet är bra att använda i samband med att ni rekryterar skolor/klasser/föreningar till insamlingen.

Informationsfoldern i A6 kommer inför 2019 uppdateras för att kunna användas i de flesta sammanhang och vara årsneutral. Beställ därför gärna så att föreningen har ett lager – det sparar fraktkostnader att göra en större beställning istället för flera små.

Rekryteringsaffischen ersätter premiärshowsaffischen och är jättebra att sätta upp på skolor i början av året för att peppa barnen att vara med.

Vykort eller affisch med alla majblommor brukar vara kul att visa upp och dela ut i klasserna, då alla barn kan se blomman för sitt födelseår.

Skicka gärna er beställning i ett mail till: simon.nilsson@majblomman.se Kom ihåg att göra det innan 31/12 för att vara säker på att få leverans till v.4. Precis innan årsskiftet är arbetsdagarna få och beställningar som ej är fullständiga med leveransinformation kan därför ej garanteras leverans v.4 om vi behöver komplettera med info från föreningen.

Var noga med att ange önskad leveransadress, om ni vill hämta ut hos Schenkerombud eller ha utkörning, samt ett mobilnummer för avisering krävs oavsett leveranssätt.

Blompåsar och insamlingsmaterial behöver inte beställas nu utan beställs innan 15 februari.

Varma helgdagsfirande hälsningar
Simon Nilsson
simon.nilsson@majblomman.se

Majblomman - Alla barns blomma