Påminnelse: Försäkringskassans t.f. generaldirektör Maria Hemström-Hemmingsson besöker Kalmar

Tisdagen den 30 oktober besöker Försäkringskassans t.f. generaldirektör Maria Hemström-Hemmingsson Försäkringskassans verksamhet i Kalmar.

I samband med besöket bjuder vi in media till en pressträff för att prata om socialförsäkringen och sjuktalens utveckling. På pressträffen medverkar också Peter Karlsson, lokal områdeschef för sjukförsäkringen. Media hälsas välkomna tisdagen den 30 oktober kl. 11.00 – 11:45 till Kalmarsalen, Skeppsbrogatan 49 i Kalmar.

Anmäl gärna att du kommer till Försäkringskassan, 010-111 60 66 eller jonatan.ohlin@forsakringskassan.se

Välkommen

Inera och Försäkringskassan säger upp samarbetsavtal om gemensam tjänstelegitimation22.1.2019 15:08:21 CETPressmeddelande