Påminnelse om inbjudan till presskonferens nu på måndag den 2 december om Tre Kronors trupp till Channel One Cup

Påminnelse om att Svenska Ishockeyförbundet inbjuder till presskonferens där Tre Kronors förbundskapten Johan Garpenlöv presenterar Tre Kronors trupp till Channel One Cup.

Turneringen spelas i Park of Legends,Moskva, och Gazprom Arena, St. Petersburg, Ryssland, och LOGSPEED CZ Arena, Plzen, Tjeckien, under tiden den 12-15 december 2019.

Tid: Lunch klockan 12.00-13.00, presskonferensen startar klockan 13.00 måndagen den 2 december 2019.
OBS! Anmäl din medverkan
Med anledning av lunch ber vi er för matbeställningens skull att anmäla ert deltagande till anders.feltenmark@swehockey.se och ange vid behov allergi eller önskemål om specialkost
Plats: Scandic Anglais, Humlegårdsgatan 23, Stockholm. Konferensrum, 1 tr. Tunnelbanestation Östermalmstorg
Medverkande:
Tre Kronors förbundskapten Johan Garpenlöv
Tre Kronors assisterande coach Marcus Ragnarsson
Tre Kronors assisterande coach Markus Åkerblom

Sända presskonferensen live
De som vill sända presskonferensen live eller filma den meddelar detta snarast möjligt till anders.feltenmark@swehockey.se

Sveriges mediaguide
Sveriges mediaguide för Channel One Cup finns på http://info.swehockey.se under länken mediaguides.

Matchinformation från Rysslands Ishockeyförbund: https://fhr.ru/tournaments/detail/856/

EURO HOCKEY TOUR
Channel One Cup 2019
12-15/12 2019. Channel One Cup i Park of Legends, Moskva och Gazprom Arena, St. Petersburg, Ryssland, och LOGSPEED CZ Arena, Plzen, Tjeckien.
Matchtiderna nedan angivna i lokal tid.

Torsdagen den 12 december 2019
12/12 klockan 18.30 Tjeckien-Finland, LOGSPEED CZ Arena, Plzen, Tjeckien
12/12 klockan 20.00 Ryssland-Sverige, Park of Legends,Moskva, Ryssland

Fredagen den 13 december 2019
13/12 Spelledig dag

Lördagen den 14 december 2019
14/12 klockan11.00 Finland-Sverige, Park of Legends,Moskva, Ryssland
14/12 klockan15.00 Ryssland-Tjeckien, Park of Legends,Moskva, Ryssland

Söndagen den 15 december 2019
15/12 klockan14.00 Sverige-Tjeckien, Park of Legends,Moskva, Ryssland
15/12 klockan16.00 Ryssland-Finland, Gazprom Arena, St. Petersburg, Ryssland

EURO HOCKEY TOUR
Channel One Cup 2019 sänds i TV10
Matchtiderna nedan angivna i svensk tid.

Torsdagen den 12 december 2019
12/12 klockan 18.00 Ryssland-Sverige, Park of Legends,Moskva, Ryssland. Matchen sänds i TV10, sändningsstart klockan 17.30

Lördagen den 14 december 2019
14/12 klockan 09.00 Finland-Sverige, Park of Legends,Moskva, Ryssland. Matchen sänds i TV10, sändningsstart klockan 08.30

Söndagen den 15 december 2019
15/12 klockan12.00 Sverige-Tjeckien, Park of Legends,Moskva, Ryssland. Matchen sänds i TV10, sändningsstart klockan 11.30

Nästkommande landslagsuppdrag
Tre Kronor spelar i Beijer Hockey Games i Ericsson Globe, Stockholm, Sverige, och Finland, spelort ej klar, 6-9 februari 2020.

Marknads-, kommunikation- och försäljningsavdelningen