Påminnelse om inbjudan till presskonferens på måndag den 3 december om Tre Kronors trupp till Channel One Cup

Påminnelse om att Svenska Ishockeyförbundet bjuder in till presskonferens där Tre Kronors förbundskapten Rikard Grönborg presenterar Tre Kronors trupp till Channel One Cup.

Turneringen spelas i Ice Arena, Park of Legends,Moskva, Ryssland, och Hakametsä, Tammerfors, Finland, under tiden den 13-16 december 2018.

Lunch: Klockan 12.00-13.00 i lunchmatsalen, meddela snarast allergier eller behov av specialkost
OBS! För matbeställningens skull ber vi om anmälan om deltagande, anmäl till anders.feltenmark@swehockey.se

Presskonferens: Start klockan 13.00 måndagen den 3 december 2018
Plats: Scandic Park, Karlavägen 43, Stockholm, konferensrum Park Lounge, bakom receptionen, 1 trappa ned. Tel: 08 – 517 348 00
Medverkande vid presskonferensen:
Tommy Boustedt, Svenska Ishockeyförbundets generalsekreterare
Rikard Grönborg, Tre Kronors förbundskapten
Johan Garpenlöv, assisterande coach i Tre Kronor
Peter Popovic, assisterande coach i Tre Kronor
OBS! Sända presskonferensen live
De som vill sända presskonferensen live eller filma den meddelar detta snarast möjligt till anders.feltenmark@swehockey.se

Sveriges mediaguide
Sveriges mediaguide för Channel One Cup finns på http://info.swehockey.se under länken mediaguides.

Channel One Cup 2018
TV4 sänder
13-16/12 2018. Channel One Cup i Ice Arena, Park of Legends, Moskva och St. Petersburg, Ryssland, och Hakametsä, Tammerfors, Finland

Torsdagen den 13 december 2018
13/12 klockan 17.30 Finland-Tjeckien, Tammerfors, Finland, sänds i C More Hockey med start 17.25
13/12 klockan 16.45 Sverige-Ryssland, Moskva, Ryssland, sänds i TV12 och C More Live med start 16.30

Fredagen den 14 december 2018
14/12 spelledig dag

Lördagen den 15 december 2018
15/12 klockan 09.30 Finland-Sverige, Moskva, Ryssland, sänds i TV12 och C More Hockey med start 09.25
15/12 klockan 13.45 Ryssland-Tjeckien, Moskva, Ryssland, sänds i C More Hockey med start 13.40

Söndagen den 16 december 2018
16/12 klockan 12.00 Tjeckien-Sverige, Moskva, Ryssland, sänds i TV4 och C More Hockey med start 11.50
16/12 klockan 15.00 Ryssland-Finland, St. Petersburg, Ryssland, sänds i C More Hockey med start 14.55

OBS! Med reservation för eventuella ändringar

Abonnera på våra pressmeddelanden.