Part-Time Home

Part-Time Home inviger nytt lägenhetshotell i Rotebro

29.8.2016 10:31 | Part-Time Home

Den 7 september inviger Part-Time Home ett nytt hotell med 94 nya lägenheter vid Rotebro Station. ”Våra gäster vill ha ett prisvärt och funktionellt alternativ med snabba kommunikationsmöjligheter till både city och Arlanda”, säger Ida Kahn, vd på Part-Time Home.

Part-Time Home öppnade sitt första hotell i Slagsta Strand 2012 och det nya hotellet vid Rotebro Station blir det tredje i Stockholm. Sedan starten har man märkt av ett snabbt växande intresse från framförallt många företag och branscher med behov av att rekrytera kompetent personal från andra delar av landet och världen.

- Bostadsfrågan hindrar tyvärr många människor idag från att söka sig till Stockholm och ta ett arbete. Vi erbjuder ett prisvärt och funktionellt alternativ till vanliga hotell där våra gäster kan tvätta och laga mat precis som hemma, säger Ida Kahn, vd på Part-Time Home.

Det nya hotellet vid Rotebro Station kommer att ha 94 lägenheter mellan 19-70 kvm för 1-4 personer. I lokalerna finns både gym och tvättstuga på alla våningsplan. Städning ingår och det finns även möjlighet att beställa hem mat på rummet från restaurangerna i området.

- Våra gäster spenderar i regel större delen av sin vakna tid på jobbet och när de kommer hem vill de ha det lugnt och bekvämt, säger Ida Kahn.

Alla lägenheter har funktionell design med pentry, mikrovågsugn, kyl/frysfack och helkaklade badrum. Det strategiska läget innebär mindre än 20 minuters resa till Stockholm City och Uppsala och snabba förbindelser till Arlanda och Kista Science City.

För mer information, vänligen kontakta Ida Kahn, vd Part-Time Home, tel 010-762 47 11, ida.kahn@parttimehome.se.

Fakta om Part-Time Home

Part-Time Home startade 2012 och driver idag tre hotell i Rotebro och Slagsta Strand med totalt 408 lägenheter. Bolaget är privatägt och majoritetsägare är Mats Olsson.
Omsättningen uppgick år 2015 till 35 MSEK:

Ida Kahn 0707134141

Part-Time Home
Kung Hans väg 8
192 68 Sollentuna

Ditt lägenhetshotell i Stockholm

Vi erbjuder tillfälligt boende för både privat- och företagsgäster i Stockholm. Alla lägenheter har funktionell design med pentry, mikrovågsugn, kyl/frysfack och helkaklade badrum.

Part-Time Home har tre lägenhetshotell, ett i södra och två i norra Stockholm , båda med bra kommunikationer in till city. Tillsammans med personal och övriga gäster skapar vi en boendemiljö att trivas i.

Fakta om Part-Time Home

Omsättningen uppgick år 2015 till 35 MSEK:

Följ Part-Time Home

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.