PERSONLIGT med Sven Ingvars - En intim konsertupplevelse på Sliperiet

Först ut är, kanske föga förvånade, Sven Ingvars.

”Vi vill verkligen vara först, Sliperiet är Sven Ingvars andra vardagsrum och här har vi redan skapat oförglömliga ögonblick tillsammans. Vi vill vara först ut att skapa fler. Att få sätta sig ner, låta musiken vara det den är, bara spela och prata om låtar och texter tillsammans med publiken är något vi längtat efter. Det kommer att bli intimt, ärligt och som rubriken avslöjar, personligt”. - säger Oscar Magnusson, ägare till Sliperiet, tillika sångare i Sven Ingvars.

Personligt kan ses följande datum med Sven Ingvars

Fredag 18 november kl.21:00
Lördag 19 november kl.21:00
Fredag 25 november kl.21:00
Lördag 26 november kl.21:00
Fredag 2 december kl.21:00
Lördag 3 december kl.21:00
Fredag 9 december kl.21:00
Lördag 10 december kl.21:00
Fredag 16 december kl.21:00
Lördag 17 december kl.21:00

Biljetter via  scalateatern.comsveningvars.selifeline.se

Producent: Lifeline Entertainment & Sliperiet
Kontakt Lifeline: Producent Michael Henriksson & Lasse Karlsson

För mer information och kontakt med Sven Ingvars hör av er till oss.