Polly Licorice – en efterlängtad lakritsfavorit!

Polly Licorice är det ultimata godiset för dig som vill njuta av en mix av Polly och lakritssmak. Kombinationen av skumtopp, lakrits och choklad gör det omöjligt att bara ta en!

Är du en av dem som saknat våra Polly lakritsprodukter så har vi en nyhet helt i din smak. Nu kommer Polly Licorice – en trio skumtoppar med smak av lakrits och choklad.

– Bland Pollys nyheter under åren har olika lakritssmaker varit givna, och det känns därför kul att kunna erbjuda Polly Licorice där vi går ”all in” på lakrits, säger Alia Jassim, Senior Brand Manager på Cloetta.

Polly Licorice består av tre olika skumtoppar, dragérade med härlig lakrits & chokladsmak och en skumkärna med lakritssmak.

Polly Licorice lanseras officiellt i vecka 36 i de flesta butiker inom service- och dagligvaruhandeln, men går redan nu att hitta på Pressbyrån. Produkten finns i tre olika förpackningsstorlekar; 100 gram, 150 gram och 400 gram, och det rekommenderade konsumentpriset är 21,90 kronor. Polly Licorice kommer också att finnas i vårt sortiment av lösviktsgodis.

Vill du veta mer om Polly Licorice är du välkommen att höra av dig till Alia Jassim, Senior Brand Manager på Cloetta, via e-mail alia.jassim@cloetta.se.