Premiär för show med Vings maskotar Lollo och Bernie!

Vings populära maskotar Lollo & Bernie har över 30 miljoner visningar på YouTube med sin dansfilm och många är de familjer som mött de kramgoa vännerna på Vings familjehotell. Nu kan Ving för första gången även stolt presentera en egen föreställning med barnens favoriter. Showen med Lollo & Bernie har premiär i helgen, 17-18 november, på Intiman i Stockholm. Den sätts även upp på Lisebergsteatern i Göteborg, 19-20 januari 2019.

- Lollo & Bernie är omåttligt populära inslag på våra familjehotell runtom i världen och deras dans på YouTube har blivit en succé. Det känns därför väldigt roligt att vi nu kan erbjuda alla familjer möjligheten att se Lollo & Bernie i en egen show här på hemmaplan, både i Stockholm och Göteborg, säger Anna Hagberg, tf. informationschef Ving.

På scenen kommer Lollo & Bernie att utmana varandra i en spännande tävling med olika aktiviteter på stranden. Det bjuds på både spänning, skratt och rop. Föreställningen avslutas sedan med Lollo & Bernies populära Mini Disco där alla barn får vara en del av showen och dansa till maskotarnas egen musik.

Totalt sätts sex föreställningar upp på Intiman i Stockholm, 17-18 november, kl 10.00, 12.30 och 15.00. Detsamma gäller för showen på Lisebergsteatern 19-20 januari 2019. Föreställningarna är 40 minuter långa och rekommenderas från 3 år och uppåt. Pris 150 kronor per person.

Biljetter till Lollo & Bernies show kan köpas på www.showtic.se/forestallningar/lollo-bernie/

Nyhet! Ving och Thomas Cook Group storsatsar på koncepthotell 201931.10.2018 11:23Pressmeddelande

Thomas Cook Group, där Ving ingår, fortsätter satsningen på skräddarsydda hotellkoncept och lanserar 20 nya koncepthotell under 2019 i Spanien, Grekland, Cypern och Turkiet. Ving kommer i ett första skede att erbjuda sex av dessa nya hotell, däribland ett familjevänligt Casa Cook på Kreta samt tre hotell inom ramen för det nya konceptet Cook’s Club. Det planeras även för ytterligare lanseringar inom kort.