Pressackreditering till Beijer Hockey Games 6-9 februari 2020

Ansökan om pressackreditering till Beijer Hockey Games 6-9 februari 2020 ska göras senast måndagen den 27 januari 2020.

Beijer Hockey Games 2020
TV-sändningar i SVT:s kanaler

Spelprogrammet
EURO HOCKEY TOUR
6-9/2 2020. Beijer Hockey Games i Ericsson Globe, Stockholm, Sverige, och Helsingfors Ishall, Finland

Torsdagen den 6 februari 2020
6/2 klockan 18.30 Finland-Ryssland, Helsingfors Ishall, Finland
6/2 klockan 19.00 Tjeckien-Sverige, Ericsson Globe, Stockholm, Sverige

Fredagen den 7 februari 2020
7/2 Spelledig dag

Lördagen den 8 februari 2020
8/2 klockan 12.30 Finland-Tjeckien Ericsson Globe, Stockholm, Sverige
8/2 klockan 16.15 Sverige-Ryssland, Ericsson Globe, Stockholm, Sverige

Söndagen den 9 februari 2020
9/2 klockan 12.00 Ryssland-Tjeckien, Ericsson Globe, Stockholm, Sverige
9/2 klockan 15.30 Sverige-Finland, Ericsson Globe, Stockholm, Sverige
OBS! Med reservation för eventuella ändringar

BILJETTER
Information om hur man köper biljetter till landskamperna i Beijer Hockey Games i Ericsson Globe, Stockholm, här: https://swehockey.propublik.se/beijerhockeygames2020

LANDSKAMPERNA KAN FÖLJAS ONLINE
Alla landskamperna i Beijer Hockey Games kan följas online på http://stats.swehockey.se där också resultat, matchfakta, laguppställningar och statistik från landskamperna kommer att finnas.

SMS-INFORMATION I SAMBAND MED BEIJER HOCKEY GAMES
I samband med Beijer Hockey Games erbjuds media att få sms-meddelande om exempelvis inställd träning eller annan information från Svenska Ishockeyförbundets Anders Feltenmark. De som vill ha dessa sms-meddelanden mailar sitt mobilnummer till anders.feltenmark@swehockey.se

SVERIGES MEDIAGUIDE FÖR BEIJER HOCKEY GAMES
Sveriges mediaguide för Beijer Hockey Games finns på http://info.swehockey.se under länken Media Guides