Pressackreditering till Karjala Tournament

Pressackreditering till Karjala Tournament i Prag, Tjeckien, och Helsingfors, Finland, görs senast den 31 oktober 2018.

Tjeckien-Sverige i Prag
The Media Accreditation Application Forms for the game CZE -SWE (Prague, November 8, 2018) are available at www.cslh.cz under the banner REPREZENTACE - AKREDITACE PRO NOVINARE (https://www.ceskyhokej.org/reprezentace/akreditace-pro-novinare). Last day for Media Accreditation Application is October 31, 2018.
PhDr. Zdeněk Zikmund
Media Manager
HARFA OFFICE PARK, Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9, Česká republika
tel.: + 420 211 158 005, GSM: + 420 725 936 035, fax: + 420 211 158 031, e-mail: zikmund@czehockey.cz

Landskamperna i Helsingfors
Karjala Tournament will be played in November (8.-11.11.) at Hartwall Arena, Helsinki. Media accreditation to the games played in Helsinki has opened, the online form can be found here: https://goo.gl/forms/XaqS2KDfxbpzHcuE2
Deadline for media acceditation is October 31, and all applicants will be contacted soon after the deadline. More information about media services will be sent out together with confirmation.
More information:
Finnish Ice Hockey Association, Communication Manager Henna Malmberg, henna.malmberg@finhockey.fi & +358 (0)40 573 7572

UR DAGSPROGRAMMET
OBS! Med reservation för eventuella ändringar

Måndagen den 5 november 2018
5/11 Sverige har isträning klockan 16.00-8.00 i Segeltorpshallen, Långängskroken 3, 141 75 Kungens Kurva

Tisdagen den 6 november 2018
6/11 Sverige har isträning klockan 09.00-11.00 i Segeltorpshallen, Långängskroken 3, 141 75 Kungens Kurva
6/11 Sverige har isträning klockan 16.00-18.00 i Segeltorpshallen, Långängskroken 3, 141 75 Kungens Kurva

Onsdagen den 7 november 2018
7/11 Avresa från Arlanda 12.00 till Prag

SPELPROGRAMMET

8-11/11 2018. Karjala Tournament i Hartwall Arena, Helsingfors, Finland, och Tipsport Arena, Prag, Tjeckien

Torsdagen den 8 november 2018
8/11 klockan 18.30 Ryssland-Finland, Helsingfors, Finland
8/11 klockan 18.20 Tjeckien-Sverige, Prag, Tjeckien

Fredagen den 9 november 2018
9/11 Spelledig dag

Lördagen den 10 november 2018
10/11klockan 13.00 Sverige-Ryssland, Helsingfors, Finland
10/11klockan 17.30 Finland-Tjeckien, Helsingfors, Finland

Söndagen den 11 november 2018
11/11klockan 13.30 Tjeckien-Ryssland, Helsingfors, Finland
11/11klockan 17.30 Finland-Sverige, Helsingfors, Finland

OBS! Med reservation för eventuella ändringar
OBS! Alla matchtider ovan är angivna i lokal tid

SVERIGES MEDIAGUIDE FÖR KARJALA TOURNAMENT
Sveriges mediaguide för Karjala Tournament finns på http://info.swehockey.se under länken Media Guides.

OM KARJALA TOURNAMENT
Karjala Tournament spelas i Hartwall Arena, Helsingfors, Finland, och Tipsport Arena, Prag, Tjeckien, under tiden den 8-11 november 2018.

LANDSKAMPERNA KAN FÖLJAS ONLINE
Karjala Tournament kan följas online på http://stats.swehockey.se där också laguppställningar och all statistik från turneringen kommer att finnas.