Pressackreditering till landskamperna 28 april – 4 maj 2021

Dags att ansöka om pressackreditering till de förberedande landskamper inför Hockey VM 2021. Vi behöver din ansökan senast den 22 april 2021.

Onsdagen den 28 april 2021 20.00
Tre Kronor – Danmark, Malmö Arena, Malmö, Sverige

Torsdagen den 29 april 2021 20.00
Tre Kronor – Danmark, Malmö Arena, Malmö, Sverige

Måndag den 3 maj 2021 20.00
Norge – Tre Kronor, Malmö Arena, Malmö, Sverige

Tisdag den 4 maj 2021 17.00
Norge – Tre Kronor, Malmö Arena, Malmö, Sverige

Matcherna sänds i SVT´s kanaler.

Uppstartsläger i Södertälje 19-23 april
Utöver ovanstående matcher så samlas Tre Kronors trupp den 19 april för att påbörja förberedelserna inför VM i Riga.

BILJETTER
Matcherna kommer per dagens datum att spelas utan publik.

LANDSKAMPERNA KAN FÖLJAS ONLINE
Alla landskamperkan följas online på http://stats.swehockey.se där också resultat, matchfakta, laguppställningar och statistik från landskamperna kommer att finnas.

COVID-19
Observera att på grund av Covid-19 så kommer ingen mixed zone eller fysiska intervjuer att erbjudas under matcher.