Pressinbjudan - Digitalisering i kommunal verksamhet

Välfärden står inför stora utmaningar och digitalisering anses vara den största förändringskraften.

Inera bjuder in till en konferens med kommuner om förändringsledning, hur man blir en av världens smartaste städer och vilka utmaningar och möjligheter som finns för digitalisering av kommunernas verksamheter.

Dag: 12 september

Tid: 10:00 -16:00

Plats: City Conference Center, Stockholm

Vid intresse för intervjuer om digitalisering inom kommuner och regioner samt e-hälsa, vänligen kontakta  Inera.

Konferensen är avgiftsfri för journalister och du fyller med din titel/roll – så blir du inte fakturerad.

För frågor kontakta: Ann-Charlotte Taube tfn:076 – 130 33 22