Pressinbjudan: robotar inspirerar Nässjö

Vill du veta mer om enkla och billiga sätt att själv lösa komplexa slipuppgifter med hjälp av robotar? Nu har du chansen.
Slipning av möbler med cobot. Foto: Universal Robots

Välkommen på inspirationsdag om automatiserade och innovativa lösningar inom slipning med hjälp av robotar i Nässjö den 17 november. Vi möts på Träcentrum, Framtidsvägen 1 i Nässjö, mellan klockan 9 och 17. Under dagen får du tips om hur man på enkla och billiga sätt själv kan lösa komplexa slipuppgifter med hjälp av robotar. Det kan vara till stor nytta om man har svårt att hitta arbetskraft eller vill få bort monotona moment och använda resurserna bättre.

Om du tar med egna ämnen, så tar vi tillsammans fram ett program för roboten som löser dina unika utmaningar.

När: 17 november kl 9-17

Var: Träcentrum, Framtidsvägen 1 i Nässjö

Dagen arrangeras av Flex Trim A/S och Universal Robots.

För mer information och anmäla: Kontakta Ola Mellström, olme@universal-robots.com, Universal Robots försäljningschef i Sverige.

Slipning av möbler med cobot. Foto: Universal Robots