Pressinbjudan till SHL:s upptaktsträff säsongen 2016/2017

Datum:        Torsdagen den 8 september

Tid:              09.30-14.30

Plats:           Aulan, Norra Latin, Drottninggatan 71b, Stockholm

09.30 Registrering öppnar och förmiddagsfika serveras.

10.15 Insläpp Aulan

Ca 12.15 Tränarfotografering direkt när programmet är slut. Lunch serveras och tillfälle för individuella intervjuer.

14.30 Dagen avslutas.

Anmälan

Sista anmälningsdag är den 2 september och anmälan görs här: http://classic.shl.se/upptaktstraff

Varmt välkommen!

SHL ska som företrädare för klubbarna i SHL tillvarata gemensamma sportsliga och kommersiella intressen och hanterar bland annat medierättigheter samt gemensamma huvudsponsorskap. SHL ska verka för en långsiktig stark liga och för en stark svensk ishockey som står sig internationellt. Ägarna är de klubbar som spelar i SHL som säsongen 2016/2017 är: Brynäs IF, Djurgården Hockey, Frölunda Indians, Färjestad BK, HV71, Karlskrona Hockeyklubb, Leksands IF, Linköping HC, Luleå Hockey, Malmö Redhawks, Rögle BK, Skellefteå AIK, Växjö Lakers och Örebro Hockey

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.

Pressinbjudan till SHL:s upptaktsträff säsongen 2017/201811.8.2017 10:00Pressinbjudan

Datum:        tisdagen den 5 september Tid:              09.30-14.30 Plats:           Vasateatern, Vasagatan 19-21, Stockholm.   Huvudtränare och en spelarrepresentant från respektive SHL-klubb samt representanter från SHL kommer att finnas på plats under dagen.   Program 09.30 Registrering öppnar och förmiddagsfika serveras. 10.00 Insläpp 10.30 Programmet startar på scenen och leds av Björn Oldéen och Sanny Lindström. Direktsänds av C More och shl.se Ca 12.15 Tränarfotografering direkt när sändningen är slut. Därefter serveras lunchtallrik och tid för individuella intervjuer finns. 14.30 Dagen avslutas. Eftersom upptaktsträffen direktsänds ber vi representanter från media att respektera de utsatta tiderna och platserna för individuella intervjuer.   Anmälan Sista anmälningsdag är den 29 augusti och anmälan görs här http://www.shl.se/upptaktstraff-2017-2018   Varmt välkommen! Kontaktperson: Johanna Hemming, kommunikationschef SHL, johanna.hemming@shl.se eller 0720-50 51 60