SHL Svenska Hockeyligan ABSHL Svenska Hockeyligan AB

Datum:        Torsdagen den 8 september

Tid:              09.30-14.30

Plats:           Aulan, Norra Latin, Drottninggatan 71b, Stockholm

09.30 Registrering öppnar och förmiddagsfika serveras.

10.15 Insläpp Aulan

10.30 Programmet startar på scenen och leds av Björn Oldéen och Sanny Lindström. Direktsänds av C More och shl.se

Ca 12.15 Tränarfotografering direkt när programmet är slut. Lunch serveras och tillfälle för individuella intervjuer.

14.30 Dagen avslutas.

Eftersom upptaktsträffen direktsänds ber vi representanter från media att respektera de utsatta tiderna och platserna för individuella intervjuer.

Anmälan

Sista anmälningsdag är den 2 september och anmälan görs här: http://classic.shl.se/upptaktstraff

Varmt välkommen!

SHL ska som företrädare för klubbarna i SHL tillvarata gemensamma sportsliga och kommersiella intressen och hanterar bland annat medierättigheter samt gemensamma huvudsponsorskap. SHL ska verka för en långsiktig stark liga och för en stark svensk ishockey som står sig internationellt. Ägarna är de klubbar som spelar i SHL som säsongen 2016/2017 är: Brynäs IF, Djurgården Hockey, Frölunda Indians, Färjestad BK, HV71, Karlskrona Hockeyklubb, Leksands IF, Linköping HC, Luleå Hockey, Malmö Redhawks, Rögle BK, Skellefteå AIK, Växjö Lakers och Örebro Hockey