Pressinbjudan – vad är det för hemligt bygge på torget?

Imorgon torsdag (3 december) börjar det byggas på torget i Katrineholm. Det sker på Strömplan, mötesplatsen vid Köpmangatan/Hantverkaregatan, men vad det är avslöjas först på fredag då media hälsas välkomna till pressvisning av föremålet. Tekniska verken berättar då om tanken bakom bygget.

Bild: Torget i Katrineholm. Foto: Hanna Maxstad, Katrineholms kommun.

Media hälsas hjärtligt välkomna på fredag 4 december kl 10.

Karin Johansson, marknadskommunikatör, Tekniska verken, 013-20 80 72
karin.johansson@tekniskaverken.se

Bild: Torget i Katrineholm. Foto: Hanna Maxstad, Katrineholms kommun.

215 000 privat- och företagskunders vardag. Tillsammans med våra kunder tar vi hand om och nyttjar jordens resurser på ett bättre sätt, med mer nytta och mindre påverkan på miljön. Vi erbjuder tjänster inom elnät och elhandel, avfall, biogas, effektiva energilösningar, vatten och avlopp, fjärrvärme, fjärrkyla, bredband, belysning och laddlösningar.

Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se