Pressinbjudan Vegovision Göteborg

Nu på lördag den 7 april intar Djurens Rätts mässa Vegovision de nya lokalerna i Eriksbergshallen i Göteborg för att bjuda på det allra senaste inom vego.

Presslista

Vill du rapportera på plats från mässan i helgen?
Anmäl dig på press@djurensratt.se

Om Vegovision Göteborg

Lördag 7 april kl. 10.00-18.00

Eriksbergshallen
Maskingatan 10
Göteborg

Inträde
Medlemmar i Djurens Rätt, barn upp till och med 13 år och pensionärer går in gratis. Du kan givetvis bli medlem när du kommer till mässan och får då gratis inträde.

Sponsorer
The Body Shop
Planti

Vegovision anordnades för första gången 2008 och har växt för varje år som gått. Under 2018 anordnar Djurens Rätt Vegovision på tre platser i Sverige! I Göteborg, Umeå och Stockholm. Vegovision Göteborg är anslutna till märkningen Miljömärkt Event, en diplomering från Håll Sverige rent.

Djurens Rätt är Sveriges största djurrätts- och djurskyddsorganisation med omkring 45 000 medlemmar. Vi är partipolitiskt obundna och arbetar för ett en värld där djur respekteras som kännande individer med rätt till sina egna liv. Djurens Rätt är beroende av frivilligt stöd för att kunna hjälpa djuren.