Pressmeddelande - Tobias Baudin besöker Örnsköldsvik

Under måndagen den 22 augusti besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin Örnsköldsvik.

-          Valet den 11e september handlar om vilket ledarskap Sverige ska ha de kommande fyra åren. Magdalena Andersson är en ledare som visar på både handlingskraft och kompetens. Mot henne står en moderatledare som gång på gång visar att han inte är redo för uppgiften. Det ser jag fram att prata med Örnsköldsviksborna om, säger Tobias Baudin.

Dagen innehåller följande programpunkter. Media hälsas välkomna till samtliga programpunkter.

Tid finns för intervju. Vänligen kontakta pressekreterare.

12.15              Torgmöte

Kampanj på stan tillsammans med partivänner. Samtal med                 Örnsköldsviksborna.

14.45            Verksamhetsbesök MODO Hockey

Verksamhetsbesök med fokus på ungdomsverksamheten och              pandemins påverkan.

16.00            Öppet möte med fackligt förtroendevalda

Presskontakt:

Julia Grabe

julia.grabe@socialdemokraterna.se

Vi vänder på varje sten för att bryta segregationen och tränga tillbaka våldet. Vi tar tillbaka den demokratiska kontrollen över välfärden och vi skapar framtidens jobb med bra villkor i hela landet. Vi gör det som krävs, för Sverige kan bättre.