Pressträff 25 juli: Khashayar Farmanbar och SEKO:s Gabriella Lavecchia om elnätet

Välkommen på pressträff med energi- och digitaliseringsminister Khashayar Farmanbar och Gabriella Lavecchia, fackförbundet SEKO:s förbundsordförande, om elnätet.

Tid och plats: Sveavägen 68 entréplan, kl. 14:00.

Pressträffen kommer att sändas på Socialdemokraternas Youtube.

Presskontakt:

Viktor Nordqvist, pressekreterare Socialdemokraternas partikansli, 072-229 63 00 viktor.nordkvist@socialdemokraterna.se

Rosaline Marbinah, pressekreterare för Khashayar Farmanbar, 076-133 73 48, rosaline.marbinah@regeringskansliet.se

Jonas Pettersson, kommunikationschefs SEKO, 070-631 59 49, jonas.pettersson@seko.se

Socialdemokraternas presstjänst: tel: 08 - 700 26 83, mejl: press@socialdemokraterna.se

Vi vänder på varje sten för att bryta segregationen och tränga tillbaka våldet. Vi tar tillbaka den demokratiska kontrollen över välfärden och vi skapar framtidens jobb med bra villkor i hela landet. Vi gör det som krävs, för Sverige kan bättre.

Pressbrief om pensionerna med socialförsäkringsminister Ardalan Shekarabi och LO:s ordförande Susanna Gideonsson16.8.2022 15:15:06 CEST | Pressmeddelande

Onsdagen den 17 augusti kallar socialförsäkringsminister Ardalan Shekarabi och LO:s ordförande Susanna Gideonsson till en pressbrief om pensionerna. Föranmälan krävs och görs till pressekreterare senast kl. 09.00. Tid: Onsdag 17 augusti, kl. 09.30 Plats: Sveavägen 68 Pressbriefen sänds live på Socialdemokraternas Youtube-sida. Ardalan Shekarabi och Susanna Gideonsson finns tillgängliga för enskilda intervjuer efter pressbriefen. Kontakt: Emmy Olofsson, pressekreterare 072-212 66 89, emmy.olofsson@socialdemokraterna.se Socialdemokraternas presstjänst 08-700 26 83, press@socialdemokraterna.se