Pressträff gällande Inomhus-EM

Media ställer just nu många frågor till Svenska Friidrottsförbundet gällande stundande Inomhus-EM i Turkiet. Med anledning av det arrangerar vi en pressträff på Stockholms Stadion klockan 10.00 i morgon tisdag. På plats finns förbundskapten Kajsa Bergqvist för att svara på frågor.

Svenskar i Turkiet uppmanas av UD att hålla sig uppdaterade rörande händelseutvecklingen samt att undvika större folksamlingar och manifestationer. Med utgångspunkt i detta vill ett flertal svenska medier ställa frågor till Svenska Friidrottsförbundet inför Inomhus-EM i friidrott i Istanbul 2-5 mars.

Tisdag klockan 10.00 finns förbundskapten Kajsa Bergqvist på plats på Stockholms Stadion för att besvara frågor.

Varmt välkomna!

Plats: Stockholms Stadion, samling vid Klocktornet.

Tid: Tisdag 31 januari 10.00.

Kontakt: mathias.karlsson@friidrott.se alternativt 0709-89 48 32.