Pressträff med Stefan Löfven och Lena Hallengren

Statsminister Stefan Löfven och äldreminister Lena Hallengren håller en pressträff på söndag den 12 augusti på Ängsgården äldreboende i Norrtälje. Pressträffen hålls i anslutning till statsministerns sommartal i Societetsparken i Norrtälje.

Program söndag 12 aug:

13.15 Verksamhetsbesök på Ängsgården äldreboende, Stockholmsvägen 53, Norrtälje

13.45 Pressträff på Ängsgården äldreboende

15.00 Musikunderhållning, hemlig artist, Societetspaviljongen, Societetsparken, Gjuterivägen, Norrtälje

15.15 Statsminister och partiordförande Stefan Löfven talar

Ta med presslegitimation.

Välkomna!

Presskontakt:

Ingela Nilsson, 072-551 41 16, pressekreterare hos Stefan Löfven

Jens Petersen, 070-293 69 35, pressekreterare hos Lena Hallengren

Elin Tibell, 072-736 58 37, för frågor om evenemanget

Uppgörelsen om utskottsposterna klar26.9.2018 16:20Pressmeddelande