Pressträff med Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson

I dag, måndagen den 10 januari, presenterar Ulf Kristersson, partiledare för Moderaterna och Elisabeth Svantesson, ekonomiskpolitisk talesperson för Moderaterna, nyhet på energiområdet.

Tid och plats:

Tid:
 Måndagen, den 10 januari 2022, kl 13.00.
Plats: Riksdagens presscenter.

Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson drar igång valrörelsen med bussturné19.11.2021 16:18:26 CET | Pressmeddelande

I dag, fredag den 19 november, rivstartade Moderaternas partiordförande Ulf Kristersson och Moderaternas vice partiordförande Elisabeth Svantesson valrörelsen med en bussturné. Fem dagar, 1400 kilometer, hundratals väljare på fem orter. Turnén inleds i Stockholm med verksamhetsbesök och samtal med väljare och fortsätter sedan till Trollhättan, Göteborg, Burseryd och Växjö.