Pressträff om jobben inför kongressen ”Vi bygger landet”

Välkommen till en pressträff med politiska förslag om jobben inför partiets kongress den 3 - 7 november. På pressträffen medverkar partistyrelsens föredragande Magdalena Andersson, Eva Nordmark samt Marie Nilsson, förbundsordförande i IF Metall.

Pressträffen sker digitalt, via zoom. Föranmälan krävs för att få en zoomlänk inför pressträffen.

Möjlighet till frågor finns. Enskilda intervjuer kan göras efter själva pressträffen.

Pressträffen sker onsdagen den 22 september klockan 09.15 och går även att följa på partiets sociala medier.

Anmälan sker till; johannes.svensson@socialdemokraterna.se senast den 22 september klockan 08.00

Johannes Svensson, 076 - 766 53 26, johannes.svensson@socialdemokraterna.se

Välkommen på pressträff med Elvy Söderström, sammankallande i Socialdemokraternas valberedning29.9.2021 12:10:07 CEST | Pressmeddelande

Pressträffen äger rum 14.00 idag 29 september på Sveavägen 68 och går även att följa på partiets sociala medier. Det kommer finnas möjlighet till frågor och enskilda intervjuer. Föranmälan senast 13.00. Insläpp från 13.15. Medtag presslegitimation. Begränsat antal platser – högst två deltagare per redaktion. Anmälan görs här senast 13.00 den 29 september: https://forms.gle/KsUF6v3ZJAagUKra9 Presskontakt Johannes Svensson, 076-766 53 26, johannes.svensson@socialdemokraterna.se