Pressvisning Vegovision - sista chansen!

28.10.2016 11:53 | Djurens Rätt

Den 5-6 november går Djurens Rätts mässa Vegovision av stapeln. Du är välkommen på pressvisning för att först av alla spana in det senaste utbudet inom vegovärlden.

Datum: Lördag den 5 november
Tid: 09.30 (klockan 10.00 slår portarna upp för ordinarie besökare)
Plats: Münchenbryggeriet, Torkel Knutssonsgatan 2, 104 62 Stockholm.
T-bana: Mariatorget

Om du inte redan anmält dig, gör det nu till press@djurensratt.se eller på telefon 070 649 20 41.

Vi delar ut goodiebags fyllda med produkter och erbjudanden från utställare som bland andra Matmagasinet Vego, Green Laces, Vegourmet, Rosenserien och Oatly. Mer info och program på: www.vegovision.se

Djurens Rätt är Sveriges största djurrätts- och djurskyddsorganisation med mer än 40 000 medlemmar. Vi är partipolitiskt obundna och arbetar för ett en värld där djur respekteras som kännande individer med rätt till sina egna liv. Djurens Rätt är beroende av frivilligt stöd för att kunna hjälpa djuren. Det är alla medlemmar och gåvogivare som är Djurens Rätt.

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.