Prestigeladdade nomineringar för Frölunda Torg

The Ink´n´Vintage Shop

Frölunda Torg har i år nominerats i inte mindre än två kategorier. Den ena kategorin är Best Marketing Campaign, med The Ink ´n´ Vintage Shop, som var världens första butik skapad av kunderna själva. Kunderna fick själva fatta beslut om dekor, musik, tagline och viktigast av allt – vad som skulle säljas i butiken.

Kategori nummer två som köpcentrumet är nominerat i heter Best Innovation – här gäller det unika projektet GeoSol, solceller och geoenergisystem som innebär ett radikalt minskat klimatavtryck.

Intresset för att delta i årets tävling har enligt arrangören varit rekordstort, och därmed har konkurrensen skärpts ytterligare.

– Det gör oss förstås inte mindre stolta, nomineringarna är ett kvitto på att vi är på rätt väg med vårt arbete med kundens upplevelse i fokus samt ett ansvarfullt hållbart arbete, säger Johanne Gabrielson, marknadschef Frölunda Torg.

Årets svenska vinnare utses den 22 oktober på Sweden Urban Arena.

The Ink´n´Vintage Shop
GeoSol.