Psykisk hälsa, näthat och kärlek - Fri föreläsning med Andreas Jonsson

Andreas Jonsson föreläser om psykisk hälsa, näthat och kärlek

Fredagen den 16 november står Fyrishov AB som värd för en föreläsning om psykisk hälsa, näthat och kärlek med Andreas Jonsson. Andreas pratar om vägen från psykisk ohälsa till att älska livet. Fyrishov AB stödjer föreläsningen då det är viktiga frågor som behöver lyftas upp. För allt fler står det klart hur psykisk hälsa är ett av våra största samhällsproblem. På samma sätt kommer många till insikt om hur näthat bidrar till att bygga på dessa problem.

Många, inte minst unga människor, pressas och stressas av näthat och attityder samtidigt som många känner hur de sakta förstörs och kvävs av psykisk ohälsa - och finner det svårt att få hjälp och stöd. Till det bidrar att många fortfarande har problem att tala om det här. Psykisk hälsa är fortfarande tabubelagt för många samtidigt som behovet att lyfta fram problemet är enormt. Hur kan vi ta tag i problemen och tillsammans göra något åt dem? Välkommen på en givande föreläsning i samarbete med Let's Make Love Great Again.

Föreläsningen är gratis och öppen för alla.
Anmälan via länken: https://fyrishov.se/aktivitet/lets-make-love-great-again/

Datum: Fredagen den 16 november