Rasistmorden i USA – ännu en vansinnesmördare på psykdroger

Dylann Roof som sköt ihjäl nio svarta i en kyrka i Charleston gick på psykdroger, såsom den absoluta majoriteten av alla som begått vansinnesdåd och skolskjutningar.

Det har nu framkommit att Dylann Roof som erkänt morden på nio personer i en historisk kyrka i Charleston för svarta gick på olika psykiatriska droger.

En skolkamrat till Roof berättade att han använde ”mängder av droger, uppenbarligen tyngre än marijuana. Han var en pill popper … såsom Xanax och liknande.” (1)

Han hade också blivit arresterad ett par gånger för innehav av droger, bland annat suboxone, psykiatrins drog för att göra folk drogfria! Subexone och dess föregångare subotex är känd för att föra folk nyckfulla och våldsamma. (2)

Som vi tidigare berättat om så ökar chanserna drastiskt att folk skall begå mord när de använder psykiatrins droger. (3) Det finns många tusen berättelser om folk som blivit våldsamma efter användningen av psykdroger som aldrig varit våldsamma innan. (4)

Naturligtvis blir inte alla våldsamma , men en tillräckligt stor procent för att skapa tidningsrubriker året runt. Och detta nu är orsaken till att media inte tar upp psykdrogerna som den korrekta anledningen till vansinnesdåden låter vi vara osagt, men klart är att media bara irrar omkring. Roof var naturligtvis rasist, men det är många andra som är, dock blir inte alla rasister vansinnesmördare.

De psykiatriska drogerna är vad som gör folk till vansinnesmördare. De är designade för att manipulera sinnet på folk. Ingen vet hur det slår. De släpper på spärrarna för undertryckt ilska och vansinne. Lägg till fri tillgång till vapen och vi har satt upp ett perfekt scen för ännu ett vansinnesdrama. Faktum är att ett vapen aldrig skjutit ihjäl någon, någon gör beslutet att trycka på avtryckaren, så det är inte vapen i första hand vi skall stoppa, det är psykiatrins droger som gör folk galna.

(1) http://www.thedailybeast.com/articles/2015/06/18/everything-known-about-charleston-church-shooting-suspect-dylann-roof.html

(2) http://www.drugs.com/forum/featured-conditions/does-subutex-suboxone-change-personality-48326.html

(3) http://www.mynewsdesk.com/se/kommitten_for_manskliga_rattigheter/pressreleases/psykiatriska-droger-oekar-risken-foer-att-folk-skall-begaa-mord-1178246

(4) http://www.ssristories.net/