RÄTTELSE: Chablis Premier Cru Vaillons Vieilles Vignes från Domaine Laroche – 301 kronor i utvalda butiker!

Tyvärr angavs fel pris i pressmeddelande daterat 2017-02-13 gällande Chablis Premier Cru Vaillons Vieilles Vignes 2014, från vinproducenten Domaine Laroche.

Priset per flaska angavs i tidigare pressmeddelande till 299 kronor. Det korrekta priset är 301 kronor.

Ursprung: Frankrike, Bourgogne, Chablis/AOP Chablis Premier Cru | Producent: Domaine Laroche | Druvor: Chardonnay 100%, | Alkoholhalt: 13% vol | Art.nr: 95249-01| Pris: 301 kr | Distribution Systembolaget: 1200 flaskor, små parti i butik. Lanseringsdatum: 2017-02-17

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.