GoEuro Corp.

Resplaner för 3 av höstens hetaste vinresor genom Europa

Nu är det skördetid på vingårdar runt om i Europa. Resesöksajten GoEuro har därför skapat 3 olika resplaner för vinresor genom Italien, Spanien och Frankrike med experttips från lokalbor.

För att se det här innehållet från cdn-goeuro.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Att åka på en vinresa är en dröm för många men alternativen kan ibland kännas överväldigande. Därför har GoEuro sammanställt 3 vinresor genom Italien, Frankrike och Spanien där alla stopp på resan enkelt kan bokas med GoEuro som samarbetar med över 500 europeiska transportbolag.

Vinresor genom Italien, Frankrike och Spanien stopp för stopp

Det går även att ta vårt Quiz i ämnet för att ta reda på vilken vinresa man själv är menad för genom att svara på ett persnlighetstest!

För att se det här innehållet från cdn.playbuzz.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

GoEuro Corp.

GoEuro är en reseplattform som gör det möjligt för kunder att hitta och boka tåg, bussar och flyg över hela Europa. Genom att samarbeta med över 500 europeiska transportoperatörer, revolutionerar GoEuro reseplaneringsupplevelsen, ger kunderna fler valmöjligheter, genomskinlig prissättning och enklare bokning.
GoEuro gör det möjligt för resenärer att söka efter vilken plats som helst, inklusive städer, städer och byar, som visar de bästa möjliga transportkombinationerna, samtidigt som man eliminerar behovet av att besöka flera webbplatser för att planera hela resan. Med GoEuro är reseplanering enkel, flexibel och personlig.
Resan startar sitt huvudkontor i Berlin med över 200 anställda från mer än 40 olika länder. Den senaste finansieringsrundan på totalt 70 miljoner dollar, ledd av Silver Lake Kraftwerk och Kleiner Perkins Caufield & Byers, meddelades i oktober 2016.

Lisa Weiertz
lisa.weiertz@goeuro.com

Följ GoEuro Corp.

Senaste pressmeddelandena från GoEuro Corp.