Robert Wells skivaktuell i BingoLotto

Ingvar Oldsberg bjuder in till sällskapsspel under söndagskvällen med spänning, underhållning, gäster och artister. Robert Wells är tillbaka efter en tur till legendariska legendariska Sun Studio. Robert både leder husbandet och uppträder med nya skivan Sun Studio Sessions.

Vi är vana vid att pianoguden Robert Wells leder husbandet emellan varven men på söndag kommer han att än mer utrymme. Robert är aktuell med sin nya platta Sun Studio Sessions som är inspelad i USA i den legendariska Sun Studios. Samma legendariska studio där Elvis Presley spelade in sin första skiva. Sun Studios öppnades i Memphis, Tennessee, den 3 januari 1950 i samma byggnad som Sun Records.

Husbandet leds av Robert Wells och programledare är som vanligt Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 10 september kl. 18 i TV4.