Så upplever du Sverige och världen på bästa sätt

Massor av svenskar har av förklarliga skäl semestrat, eller hemestrat som det så populärt numera kallas, i Sverige under de senaste åren. I och med detta så har också fler och fler fått upp ögonen för allt det fantastiska som vårt avlånga land har att erbjuda i form av allt från storslagna naturupplevelser till spännande och roliga aktiviteter. För många så handlar semestertider och annan ledig tid om att åka ut till stugan på landet, att campa med husvagnen eller kanske till och med att spendera tid på sjön med båten. Ett av det absolut bästa sätten att uppleva mera av Sverige- och världen i övrigt på är att ta bilen för att sedan ge sig ut på nya äventyr.

Ett otroligt smidigt sätt som allt flera svenskar använder sig av är att hyra bil till ett riktigt bra och fördelaktigt pris via jämförelsesajten biluthyrning.nu. Faktum är att bara genom att jämföra priser för att hyra bil så har man faktiskt möjligheten att kunna spara upp emot 70% på sin hyrbil enbart genom att man väljer rätt biluthyrare.

Utöver nätets bästa priser så finns här dessutom alltid en hyrbil som passar ens önskemål och behov, detta gäller oavsett om man vill hyra bil helt själv eller om man är en större familj som behöver ha en större bil eller till och med en bekväm minibuss.

Via biluthyrning.nu så kan du på ett enkelt och smidigt sätt jämföra hela 1200 uthyrningsbolag på över 50 000 platser i över 180 olika länder världen över.

Hyr här och lämna där

En annan otroligt uppskattad möjlighet som man ofta har via biluthyrning.nu är också att man kan hyra sin bil på en ort för att sedan återlämna den på en annan passande ort.

Detta passar inte minst alldeles lysande om man flyger till låt oss säga Barcelona för att upptäcka allt det underbara som regionen har att erbjuda för att sedan i lugn och ro bila sig igenom landet hela vägen ner till soliga Mallorca för att där sedan uppleva en av svenskarnas absoluta favoritresmål i hela Europa.

Möjligheten med att se och uppleva allt som världen har att erbjuda med att hyra bil på en plats för att sedan lämna på en helt annat är helt enkelt oändliga.

Om du skulle vilja veta mera om att hyra bil på en plats och lämna på en helt annan eller kanske om annan biluthyrning överhuvudtaget, ja då rekommenderar vi dig även att besöka biluthyrning.nu för att få mera information.

Vad är Sverige mest känt för?2.7.2022 11:40:19 CEST | Pressmeddelande

Sverige är mest känt för sin fantastiska natur, sin unika och progressiva kultur och sitt engagemang för miljömässig hållbarhet. Sverige är hemvist för några av världens vackraste landskap med höga berg, orörda skogar och kristallklara sjöar. Det svenska folket är känt för sin innovativa anda och sitt engagemang för jämlikhet och social rättvisa. Och Sverige är en av världens ledande nationer när det gäller miljöskydd, med ett starkt engagemang för att minska utsläppen av växthusgaser och skydda den biologiska mångfalden.

Hur fungerar kreditkortens reseförsäkring?28.6.2022 08:00:00 CEST | Pressmeddelande

Ett bra kreditkort kommer med många olika förmåner, däribland bonuspoäng, exklusiva rabatter och erbjudanden. En av de främsta och mest attraktiva förmånerna som de allra flesta kreditkort erbjuder är däremot reseförsäkring. Och kanske har en reseförsäkring aldrig varit med relevant än just nu när inflationen stiger, flygbolag över hela världen kämpar i motvind, SJ flaggar för personalkris och köerna ringlar sig långa på Arlanda på grund av hög belastning.