Säsongspremiär för Bingolotto

Magnus Carlsson, Suzanne Axell och Idol-deltagaren Jesper Petersson

Säsongspremiär för Bingolotto

Journalisten Suzanne Axell är bland annat välkänd programledare för SVT:s Fråga doktorn sedan 2003. Hon har även arbetat på bland annat Expressen, Aftonbladet, Arbetet, Radio Uppland, Radio Stockholm och Sveriges Radio P4. På söndag gästar hon Ingvar i Bingolotto.

På scen möts vi av uppträdande av Idol-deltagaren Jesper Petersson och den rutinerade och populära Magnus Carlsson. Magnus som släppte julskivan Once Upon A Christmas Night med Jessica Andersson 2016.

Kapellmästare för kvällen är Mattias Bylund.

BingoLotto – Söndag 8 januari kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.