Säsongspremiär för Bingolotto

Magnus Carlsson, Suzanne Axell och Idol-deltagaren Jesper Petersson

Säsongspremiär för Bingolotto

Journalisten Suzanne Axell är bland annat välkänd programledare för SVT:s Fråga doktorn sedan 2003. Hon har även arbetat på bland annat Expressen, Aftonbladet, Arbetet, Radio Uppland, Radio Stockholm och Sveriges Radio P4. På söndag gästar hon Ingvar i Bingolotto.

På scen möts vi av uppträdande av Idol-deltagaren Jesper Petersson och den rutinerade och populära Magnus Carlsson. Magnus som släppte julskivan Once Upon A Christmas Night med Jessica Andersson 2016.

Kapellmästare för kvällen är Mattias Bylund.

BingoLotto – Söndag 8 januari kl. 18 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.