SassyStar- den ledande butiken på nätet inom erotiska underkläder

SassyStar är en internationell online butik med sexiga underkläder, erotiska kostymer, klubbkläder, skor med höga klackar och sexgadgets. Företaget är för närvarande tillgängliga i åtta länder och erbjuder över 6000 produkter tillgängliga inom 24-48 timmar och sysselsätter över ett dussin personer.

Produkter som erbjuds är perfekta för internet då en del föredrar att handla utbudet som finns hos en sexbutik mer diskret. Sortimentet inkluderar endast originalprodukter av högkvalité från många unika märken och olika underklädesmodeller. Man kan hitta alltifrån sexiga underkläder, en sexig T-shirt, erotiska kostymer, klubbkläder, högklackade skor, bodystocking eller massagestav. Det finns många leksaker och  erotiska spel.

Här hittar man även övriga erotiska produkter, klänningar och kläder, sexiga underkläder för män och kvinnor i alla storlekar, inklusive sexiga linnen, g-sträng, korsetter, under kjolar, strumpbyxor, latex- och läder underkläder. Man kan dessutom hitta BDSM-tillbehör som piskor, masker, handbojor. Här hittar man inspiration för svensexor ,möhippor och intensiva upplevelser. Det finns särskilda sexiga dräkter avsedda både för fester och heta kvällar. Med utbudet härifrån kan man lättare känna sig mer självsäker och sexig, humöret förändras och ens lekfulla sida tittar fram. Detta kan leda till en önskan om rollspel i erotiska dräkter som en sexig sjuksköterska, katt eller en polis. Det finns material i latex, vinyl och ätbara underkläder

Möta kundernas behov

SassyStar är den ledande nätbutiken inom erotiska underkläder. Butiken är en av de äldsta kärleks butikerna i europa och har varit verksam sedan 2005. Den här onlinebutiken skapades för att möta behoven av de mer krävande kunderna och klienterna, och här erbjuds handplockade produkter som producerats av tillförlitliga och trovärdiga tillverkare och leverantörer. Det finns en rik samling softistikerade underkläder, extravaganta sets och inbjudande dräkter. Lagret är stort och vikten av att leverera varorna snabbt är stor.

Den ursprungliga erotiska underklädesbutiken har vi blivit en sexig modemarknad och sortimentet utökas ständigt med nyheter med erotiska produkter, klänningar och kläder, klubbkläder,högklackade skor och kostymer. Antalet märken och produkter kommer ständigt

att fortsätta att öka och målet är att bygga ett nytt företags huvudkontor med ett stort lager och ett elegant showroom. I framtiden vill man även erbjuda varorna till flera länder.

SassyStar välkomnar besökarna till den erotiska butiken där man kan hitta många olika sexiga underkläder för män och kvinnor samt alla slags sexiga prylar och leksaker. Här hittar man allt som du behövs och som önskas för att göra de speciella mötena i livet mer spännande, hetare och roligare.

Vad är underhållning och varför behöver vi det?23.6.2022 11:06:26 CEST | Pressmeddelande

Underhållning är något som vi använder för att fördriva tid och för att göra oss slappna av. Det finns olika former av underhållning och varje person har sin egen smak. Vissa människor gillar actionfilmer, andra gillar äventyr och vissa gillar bilder, spel eller social interaktion. Underhållning är något som tillför glädje i vardagen. Vi behöver detta för att koppla av från vardagens alla möjliga problem och bekymmer. Ibland behöver vi bara en paus från allt och olika nöjen är ett perfekt sätt att få den där avkopplingen. Vi har alla olika behov av underhållning och det är inte alltid lätt att veta vad man ska välja.

Så upplever du Sverige och världen på bästa sätt22.6.2022 08:00:00 CEST | Pressmeddelande

Massor av svenskar har av förklarliga skäl semestrat, eller hemestrat som det så populärt numera kallas, i Sverige under de senaste åren. I och med detta så har också fler och fler fått upp ögonen för allt det fantastiska som vårt avlånga land har att erbjuda i form av allt från storslagna naturupplevelser till spännande och roliga aktiviteter. För många så handlar semestertider och annan ledig tid om att åka ut till stugan på landet, att campa med husvagnen eller kanske till och med att spendera tid på sjön med båten. Ett av det absolut bästa sätten att uppleva mera av Sverige- och världen i övrigt på är att ta bilen för att sedan ge sig ut på nya äventyr.