SD: Mattias Karlsson & Oscar Sjöstedt i Västmanland

Sverigedemokraternas landsbygdspolitiska talesperson Mattias Karlsson kommer den 21 och 22 april med sin landsbygdsturné till Västmanland. Medverkar gör även SD:s ekonomisk-politiska talesperson Oscar Sjöstedt.

Vid intresse att närvara eller boka in intervjuer mejla press@sd.se

Schema och hållpunkter:

Torsdag 21/4

1800 Distriktsstyrelsen SD Västmanland, Stadshotellet Västerås

Fredag 22/4

0900 Skogsmästarskolan

1030 Setra Sågverk

1200 Sveaskog ink lunch

1400 Hultebo Åkeri

Hela delegationen:

Mattias Karlsson (SD) Landsbygdspolitisk talesperson

Oscar Sjöstedt (SD) Ekonomisk-politisk talesperson

Ann-Christin From Utterstedt (SD) Riksdagsledamot Västmanland

Ewa Olsson Bergstedt (SD) Distriktsordförande Västmanland

Jimmie Åkessons vårtal 20225.5.2022 09:45:00 CEST | Pressmeddelande

På lördag kommer Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson hålla vårtal på partiets stora valkickoff i Stockholm. För att markera starten på valrörelsen håller Sverigedemokraterna sin största konferens någonsin. Efter talet kommer det finnas möjlighet att ställa frågor. Tid: Kl. 14.45, lördagen den 7 maj Plats: Stockholmsmässan, västra entrén Alla deltagare måste genomgå en säkerhetskontroll vid inpassering. Vänligen anländ i god tid för att hinna med detta. Närvaro anmäls på förhand till press@sd.se.