SEB, Nordens ledande företagsbank väljer SunTecs paket med lösningar för en koncernövergripande implementering i syfte att automatisera nästa generations faktureringsprogram

SunTec Business Solutions, världens ledande prissättnings- och faktureringsföretag, tillkännagav idag att det har valts ut av Nordens ledande företagsbank, SEB, för en koncernövergripande global lansering som ska automatisera nästa generations faktureringsprogram. SunTecs lösningspaket kommer att digitalisera bankens försäljningsprocess – från transaktionshantering och prissättning till fakturering.

SEB valde SunTec som sin teknikpartner för att tackla viktiga strategiska initiativ med målet att bli ledande när det gäller kundupplevelse, skapa motståndskraft och flexibilitet inom banken, och expandera verksamheten för både stora företag och finansiella institutioner, som för små och medelstora företag.

Olle Durelius, Co-Head Transaction Services på SEB, berättar: "Vår ambition är att uppgradera våra befintliga processer och vi är glada över att samarbeta med SunTec och påbörja denna resa för att förbättra och underlätta digitalisering och automatisering. Vi letade efter en lösningsleverantör som kunde stödja omvandlingen av vår verksamhet. I SunTec har vi hittat en partner på samma våglängd som kan hjälpa oss att digitalisera vår säljprocess, säkerställa snabbare lansering på marknaden, täppa till intäktsläckage, minska manuella ingrepp och se till att vi fakturerar kunder i linje med deras förväntningar. Med SunTecs lösningspaket och deras plattform Xelerate kommer vi inledningsvis att stödja vår verksamhet inom kontanthantering och administration på global och lokal nivå."

Nanda Kumar, SunTecs grundare och vd säger: "Vi är glada över att samarbeta med SEB för att stärka deras position som rådgivare till företagskunder, förbättra operativ excellens och säkerställa digital distribution av deras erbjudanden. Vår robusta svit av lösningar som distribueras på vår Xelerate-plattform erbjuder en teknologisk infrastruktur som är API-vänlig, modulär och som automatiserar deras faktureringslivscykel. Denna vinst utgör en milstolpe för oss i Norden och förstärker uppfattningen att allt fler banker måste röra sig mot en trelagersarkitektur och utnyttja ett intelligent mellanlager för att säkerställa smidighet och kundcentrering. "

Om SunTec

SunTec är världens ledande prissättnings- och faktureringsföretag som skapar värde för företag genom sina molnbaserade produkter. Fler än 130 kunder i över 45 länder litar på SunTec när det gäller att leverera hyperanpassade produkter, erbjudanden, prissättning, lojalitetsprogram och fakturering till över 400 miljoner slutkunder. SunTec-produkter utgår från vår molnbaserade och molnagnostiska, API First-byggda, mikrotjänstbaserade och egenutvecklade plattform Xelerate och levereras på plats, via privata moln och som SaaS. SunTec har globala verksamheter i bland annat USA, Storbritannien, Tyskland, UAE, Singapore, Kanada, Australien och Indien. För mer information kan du besöka oss på www.suntecgroup.com eller skicka e-post till oss på marketing@suntecgroup.com.

Detta meddelandes ursprungliga källspråkstext är den officiella versionen. Översättningar tillhandahålls endast som ett stöd och skall jämföras med källspråkstexten, vilken är den enda versionen av texten som har rättslig verkan.

SunTec:
Sapna V Chhabria
E-post: media_relations@suntecgroup.com

Citi to Transform EMEA Headquarters in Major London Refurbishment26.1.2022 06:30:00 CET | Press release

Citi today announced its intent to transform its London headquarters, home to its UK and EMEA (Europe, Middle East and Africa) operations. The refurbishment of the iconic Citi Tower in Canary Wharf will create a stunning workplace for the future, incorporating the latest technology and the highest standards of environmental design. With flexible work and collaboration spaces, alongside well-being zones for employees, the transformation of Citi Tower represents Citi’s enduring commitment to its people, to London, and to delivering excellence for its clients around the world. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220125006049/en/ Conceptual image Citi Tower Interior (Graphic: Business Wire) “Our aim is to create an environmentally sustainable, innovative and exciting place to work, incorporating modern design, state-of-the-art technology, and best practices in employee and client spaces,” said David Livingstone, Citi’

Vending Machines International Secures SGD 135 Million Capital Commitment From Global Emerging Markets (GEM) as Company Seeks to Go Public26.1.2022 05:02:00 CET | Press release

Vending Machines International (VMI), today announced a SGD 135 Million capital commitment from GEM Global Yield LLC SCS ("GGY"), the Luxembourg-based private alternative investment vehicle. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220125006251/en/ (Photo: Business Wire) Under the agreement, GGY will provide VMI with a Share Subscription Facility of up to SGD 135 million for a 36-month period following a public listing of VMI’s common stock. VMI will control the timing and maximum amount of drawdowns under this facility and has no minimum drawdown obligation. “VMI is very pleased to be selected by the GEM Group to receive this investment. It is a credit to the GEM management that they very quickly grasped that the world is moving to remove single use plastics from the supply chain. VMI is extremely well placed to take advantage of this transition. With GEM’s funds to strengthen the VMI balance sheet VMI will be able to

Private Messaging App Launches on Quantum Resistant, Decentralized xx network25.1.2022 16:30:00 CET | Press release

The world’s first quantum-resistant messaging app, xx messenger, launched on the xx network today. xx messenger allows users to communicate in real time through hundreds of decentralized nodes operating worldwide. The app is available for download on IOS and Android, features group chat as well as photo and audio sharing, and designed for easy use and switching to from legacy messaging apps. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220125005773/en/ David Chaum (Photo: Business Wire) Unlike existing messaging apps, xx messenger uses quantum-resistant cryptography to protect message content from decoding and cMix software to obfuscate or shred metadata—information about who sends, when they send, where they send from, and who receives. Randomly selected teams of xx nodes encrypt anonymity sets of 1,000 messages, which are then repeatedly shuffled and have also been encrypted using quantum-resistant cryptography. Informat

MDSLink Makes MaGiC™25.1.2022 16:00:00 CET | Press release

In response to the fiber buildout worldwide, and the continuous demand for reliable bandwidth, MDSLink, Inc. is now offering MaGiC™, a very high-performance, networking module that uses the existing coax. MaGiC is a cost-effective, easy-to-install module that extends the fiber footprint found in MDUs, single-family homes, hotels/resorts and offices or any building with existing coax. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220125005534/en/ MaGiC Small Form Factor Pluggable (Photo: Business Wire) MaGiC-SFP 2.5™ (Multi-Gigabit Coax Small Form-factor Pluggable) provides up to 2.5 Gbps—symmetrical—actual data rates when plugged into an Ethernet network (SFP/SFP+ port). Applications: - Last 100-meter distribution using existing, in-building coax. - Wireless AP backhaul in-premise. Supplements in-home Wi-Fi® mesh networks using fail safe, wireline backhaul between devices. Using WAPs with SFP-ports, operators can backhaul t

Kroll Unifies Brand to Reflect Strategic Growth and Vision25.1.2022 16:00:00 CET | Press release