Sista dagen att rösta fram Sveriges officiella All Star Team 2018/2019

Påminnelse om att i dag måndag 27 maj är det sista dagen för att rösta fram Sveriges officiella All Star Team säsongen 2018/2019. Den som redan röstat kan bortse från detta mail.

Omröstningen om Sveriges riktiga All Star Team firar i år 61 år. Omröstningen är med andra ord anrik och har genomförts varje år sedan starten säsongen 1958/1959.
OBS! Omröstningen gäller svenska spelares insatser i svenska, europeiska och ryska nationella serier och i Tre Kronors landskamper, EHT-turneringar samt OS och VM.
OBS! Rösterna gäller inte svenska spelares insatser i NHL.
OBS! Dina val av spelare ska vara undertecknad tillhanda senast måndagen den 27 maj 2019.

Målvakt_____________________________________________________________

Back__________________________________________________________

Back_________________________________________________________

Forward___________________________________________________________

Forward____________________________________________________________

Röster från, namn:______________________________________________________________

Massmediaföretag:___________________________________________________

Skicka ditt All Star Team per post eller E-post till: Att: Anders Feltenmark, Svenska Ishockeyförbundet, Box 5204, 121 16 Johanneshov. E-post: anders.feltenmark@swehockey.se

Ishockeyns stämma avslutad: Anders Larsson omvald som ordförande och direkt upp- och nedflyttning till SHL och Hockeyallsvenskan införs15.6.2019 10:28:44 CESTPressmeddelande

Idag lördag den 15 juni avslutades Svenska Ishockeyförbundets Förbundsmöte i Stockholm. Anders Larsson omvaldes till ordförande och förbundsmötet beslutade att från säsongen 2020/21 införa direkt upp- och nedflyttning av ett (1) lag mellan serierna på förbundsnivå inom herrishockeyn. I övrigt beslutade Förbundsmötet att förstärka det regionala stödet till ishockeyföreningarna i hela landet genom regionala s.k. sportkontor.