Skadegörelse på elskåp i Katrineholm

I helgen har flera elskåp i Katrineholm utsatts för skadegörelse. Tekniska verken har lagat elskåpen, men vill uppmana allmänheten att aldrig gå nära ett elskåp som ser skadat ut, utan istället omgående ringa och felanmäla det på nummer 013-20 80 20.

Erik Engvall, affärsenhetschef, produktion, 013-20 93 11
erik.engvall@tekniskaverken.se

581 15 Linköping

211 000 privat- och företagskunders vardag. Tillsammans med våra kunder tar vi hand om och nyttjar jordens resurser på ett bättre sätt, med mer nytta och mindre påverkan på miljön. Vi erbjuder tjänster inom elnät och elhandel, avfall, biogas, effektiva energilösningar, vatten och avlopp, fjärrvärme, fjärrkyla, bredband, belysning och laddlösningar.

Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se

Tekniska verken i Linköping AB (publ) Box 1500 581 15 Linköping Besöksadress: Brogatan 1 Presskontakt: 013-20 91 40 Växel: 013-20 80 00

Läs om vårt bidrag till FN:s globala mål här