Skillio fortsätter växa kraftigt

Med en tillväxtökning på över 76% mot mars fortsätter Skillio sin tillväxtsresa. Det är sjätte månaden i rad med över 20 % tillväxt mot föregående månad.

Efter ett starkt första kvartal med 252% tillväxt är det extra roligt att Q2 fortsätter på inslagen väg. Under april och maj har Skillio genom sin tjänst uska.se visat på rekordstor kundtillströmning och samtidigt ökat sina intäkter på befintliga kunder.

-Något vi ser som ett kvitto på att våra kunder är nöjda med vår tjänst och vill utöka sin användning av den. Det resulterar i att vi kan visa en omsättningsökning på över 76% mot mars. Vi är otroligt stolta och glada över att få ett så stort förtroende hos både befintliga och nya kunder! Tusentals personer inom basvård har fått jobb via vår tjänst uska.se det senaste året, och vi visar alltmer att detta nya arbetssätt att rekrytera fungerar, säger Erik Wennhall, VD och grundare av Skillio.

Uska är den nya generationens rekryteringstjänst som inte kräver CV, personligt brev eller jobbannonser. Det behövs ingen manuell gallring eller tidigare erfarenhet för att göra bedömningar om en kandidat är lämplig för ett visst jobb eller inte. Genom digitalisering sker detta automatiskt för att få fram det mest pricksäkra resultatet, varje gång.