Skövde/Falköpingföretagare vinner bragdpris från Svensk Franchise

Tjänsteföretaget Veteranpoolen har tilldelats pris för årets bragd av intresseorganisationen Svensk Franchise. - Jag är stolt och hedrad över priset. Vi är ett starkt lag, och nu behöver vi utföra fler bragder för att klara oss genom den pågående krisen, säger Paul Hanna, kontorschef i Skövde/Falköping.

Paul Hanna

- Vi har framförallt växt inom företagsbemanning. Företagare i Skövde, Falköping, Tidaholm, Hjo, Tibro och Karlsborg har fått upp ögonen för att vi snabbt kan få in trygg och erfaren personal vid behov. Vi kan leverera allt från ekonomitjänster till truckförare eller fastighetsskötare, säger Paul Hanna

- Hälsa och säkerhet måste alltid gå först, inget snack om saken. Vi följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer noggrant och våra kunder har stor förståelse för att vi nu behöver avvakta med vissa typer av uppdrag, säger Paul Hanna.

Nu sätter Paul Hanna sina förhoppningar till en bra vår, där många bokar hjälp med säkra ROT- och RUT-arbeten som kan utföras ute i friska luften, utan nära sociala kontakter.

- Vi har fortfarande många medarbetare som är friska, utanför riskgrupp och som nu väntar på att få klippa gräs och häckar, bygga altaner eller måla fasader. Det är dags att utföra en bragd till – och ta oss igenom den här krisen tillsammans.

Kontakt: Paul Hanna, Franchisetagare Skövde/Falköping
E-mail. Paul.hanna@veteranpoolen.se

Paul Hanna

Veteranpoolen är Sveriges största bemannings- och tjänsteföretag med pensionärer som utförare och omsätter idag 311 MKR. Veteranpoolen matchar veteraners kompetens och önskemål om uppdrag med marknadens behov. Vår verksamhet bygger på att många pensionärer vill fortsätta bidra till samhällets utveckling, få socialt utbyte, känna sig delaktiga och behövda. Veteranpoolen bedriver verksamhet från 49 lokalkontor i Sverige och har sitt supportkontor i Göteborg.