Släpp in ljuset med vårens kollektion från Interflora

Krukor i keramik, vaser i återvunnet glas och inredningsdetaljer i bambu och korg. Våren hos Interflora är ljus med fokus på naturmaterial och varma, vilsamma pasteller.

Interfloras vårkollektion 2020

Kollektionen, som går i gröna och naturvita nyanser kombinerat med brända bruna toner, ger rummet en harmonisk och vilsam vårkänsla. Kollektionen matchas med bland annat Sydafrikas trendiga nationalblomma protea, torkat pampasgräs, praktfull begonia och stora gröna växter.

– Vi välkomnar våren med produkter som ljusar upp. Kombinera de trendiga och naturliga bambuinslagen med lite mustigare toner i oliv och bärnsten som passar utmärkt till den gröna växttrenden. Passa på att förnya ditt hem och låt våren flytta in, säger Cecilia Thimerdal, Inköps- och Hållbarhetschef på Interflora.

Vårens kollektion kommer att säljas i Interflorabutiker och till viss del på interflora.se, med start den 20 januari 2020.

Nedan finns högupplösta produkt- och miljöbilder för nedladdning.

Interfloras vårkollektion 2020
Lizzy kruka, 125 kr. Vattenkanna, 299 kr.
Vas - bernsten och vit, 249 kr.
Vit vas, 249 kr. Lizzy kruka, 125 kr.
Korgkruka 3 st, 673 kr.
Vit hög kruka h 35 cm, 395 kr. Vit låg kruka d 15 cm, 159 kr.
Handgjord vas med återvunnet glas, 179 kr.
Handgjord hög vas h 50 cm, 1095 kr. Olivgrön kruka d 19,5 cm, 149 kr.
Olivgrön kruka d 19,5 cm, 149 kr. Lizzy kruka, 125 kr.
Bernsten vas, 249 kr. Blommig kruka, 79 kr.
Bambustege, 499 kr.
Bambubänk, 1495 kr.