SMAKRIKA LEGARIS FRÅN RIBERA DEL DUERO TILLBAKA I TILLFÄLLIGT SORTIMENT

Tillfällig nyhet! För fjärde året på raken gör nu Legaris Crianza från Ribera del Duero ett efterlängtat återbesök i Systembolagets exklusiva sortiment. Den 16 september släpps 5400 buteljer av den strålande årgången 2019, som gör sig perfekt till höstens smakrika kötträtter. Artikelnummer hos Systembolaget är 95004 och priset 189 kr.

LE BEAUJOLAIS NOUVEAU EST ARRIVÉ! ÅRETS SKÖRD FRÅN DOMAINES PIERRE-MARIE CHERMETTE14.11.2022 08:57:16 CET | Pressmeddelande

Le Beaujolais Nouveau est arrivé! Äntligen är det åter dags för det lätta men traditionstunga vinet från den fantastiska producenten Domaines Pierre-Marie Chermette. Beaujolais Nouveau är årets skörd och kan inte köpas förrän tredje torsdagen i november varje år. Du kan dock beställa detta vin från och med måndag den 14 november, för att hinna få det i tid till din butik. Artikelnumret är 53873 och priset är 149 kronor per butelj.