Sonja Aldén, The Refreshments och Britt-Marie Mattsson i Bingolotto

Sonja Aldén, Foto: Katarina Di Leva

Bingosväng och rock n roll

Näst sista BingoLotto för säsongen! The Refreshments river av ett gäng rockdängor, Sonja Aldén bjuder på himmelslena stämband och Ingvar lottar ut miljoner hej vilt. Dessutom kikar skjutjärnsjournalisten Britt-Marie Mattsson förbi.

Sonja Aldén, trefaldig melodifestivaldeltagare och textförfattare till The Poodles(!), berikar husbandet. Göteborgs-Postens "förstereporter” – journalisten och författaren Britt-Marie Mattsson slår sig ner i Ingvars gästfåtölj för att växla ett par väl valda. Dessutom får Gävlebördiga The Refreshments golvet att fullkomligt vibrera av rock n roll mellan alla bingo.

BingoLotto – 12 juni kl 18.00 – i Sjuan.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.