Sonja Aldén, The Refreshments och Britt-Marie Mattsson i Bingolotto

Sonja Aldén, Foto: Katarina Di Leva

Bingosväng och rock n roll

Näst sista BingoLotto för säsongen! The Refreshments river av ett gäng rockdängor, Sonja Aldén bjuder på himmelslena stämband och Ingvar lottar ut miljoner hej vilt. Dessutom kikar skjutjärnsjournalisten Britt-Marie Mattsson förbi.

Sonja Aldén, trefaldig melodifestivaldeltagare och textförfattare till The Poodles(!), berikar husbandet. Göteborgs-Postens "förstereporter” – journalisten och författaren Britt-Marie Mattsson slår sig ner i Ingvars gästfåtölj för att växla ett par väl valda. Dessutom får Gävlebördiga The Refreshments golvet att fullkomligt vibrera av rock n roll mellan alla bingo.

BingoLotto – 12 juni kl 18.00 – i Sjuan.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.