Sonja Aldén, The Refreshments och Britt-Marie Mattsson i Bingolotto

Sonja Aldén, Foto: Katarina Di Leva

Bingosväng och rock n roll

Näst sista BingoLotto för säsongen! The Refreshments river av ett gäng rockdängor, Sonja Aldén bjuder på himmelslena stämband och Ingvar lottar ut miljoner hej vilt. Dessutom kikar skjutjärnsjournalisten Britt-Marie Mattsson förbi.

Sonja Aldén, trefaldig melodifestivaldeltagare och textförfattare till The Poodles(!), berikar husbandet. Göteborgs-Postens "förstereporter” – journalisten och författaren Britt-Marie Mattsson slår sig ner i Ingvars gästfåtölj för att växla ett par väl valda. Dessutom får Gävlebördiga The Refreshments golvet att fullkomligt vibrera av rock n roll mellan alla bingo.

BingoLotto – 12 juni kl 18.00 – i Sjuan.