Spånarna och Hysén i Bingolotto

Foto:Cajsa Svensdotter

Månadsfinal i BingoLotto innebär Spånarna Annika Andersson och Thomas Petersson är tillbaka runt bordet, den här veckan toppade med fotbollslegendaren Glenn Hysén. Husbandet leds av Robert Wells och programledare är som vanligt Ingvar Oldsberg.

Spånarna med Glenn Hysén

Panelen Spånarna har blivit till ett stående inslag i Bingolottos Månadsfinaler. Ingvar gästas runt bordet av rutinerade komikerduon Annika Andersson och Thomas Petersson, i olika program flankerade av en namnkunnig gästspånare. Den här gången har turen kommit till Bingolotto-veteranen Glenn Hysén.

Spånarna analyserar och reflekterar över allsköns ämnen. Ingvar bollar funderingar med sina gäster och som inte sällan resulterar i komiska utsvävningar. Den forne fotbollsspelaren Glenn Hysén lär inte ha några bekymmer med att matcha Thomas och Annikas komiska ådror. Göteborgshumor är Glenns signum, något han numer även får utlopp för i sin populära podcast, ”Gött Änna”.

Robert Wells och Ingvar Oldsberg

Allas vår Robert Wells leder husbandet och kvällens bingoutropare är, precis som vanligt –Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 26 mars kl. 18 i TV4.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.