Spånarna och Hysén i Bingolotto

Foto:Cajsa Svensdotter

Månadsfinal i BingoLotto innebär Spånarna Annika Andersson och Thomas Petersson är tillbaka runt bordet, den här veckan toppade med fotbollslegendaren Glenn Hysén. Husbandet leds av Robert Wells och programledare är som vanligt Ingvar Oldsberg.

Spånarna med Glenn Hysén

Panelen Spånarna har blivit till ett stående inslag i Bingolottos Månadsfinaler. Ingvar gästas runt bordet av rutinerade komikerduon Annika Andersson och Thomas Petersson, i olika program flankerade av en namnkunnig gästspånare. Den här gången har turen kommit till Bingolotto-veteranen Glenn Hysén.

Spånarna analyserar och reflekterar över allsköns ämnen. Ingvar bollar funderingar med sina gäster och som inte sällan resulterar i komiska utsvävningar. Den forne fotbollsspelaren Glenn Hysén lär inte ha några bekymmer med att matcha Thomas och Annikas komiska ådror. Göteborgshumor är Glenns signum, något han numer även får utlopp för i sin populära podcast, ”Gött Änna”.

Robert Wells och Ingvar Oldsberg

Allas vår Robert Wells leder husbandet och kvällens bingoutropare är, precis som vanligt –Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 26 mars kl. 18 i TV4.