Spånarna och Hysén i Bingolotto

Foto:Cajsa Svensdotter

Månadsfinal i BingoLotto innebär Spånarna Annika Andersson och Thomas Petersson är tillbaka runt bordet, den här veckan toppade med fotbollslegendaren Glenn Hysén. Husbandet leds av Robert Wells och programledare är som vanligt Ingvar Oldsberg.

Spånarna med Glenn Hysén

Panelen Spånarna har blivit till ett stående inslag i Bingolottos Månadsfinaler. Ingvar gästas runt bordet av rutinerade komikerduon Annika Andersson och Thomas Petersson, i olika program flankerade av en namnkunnig gästspånare. Den här gången har turen kommit till Bingolotto-veteranen Glenn Hysén.

Spånarna analyserar och reflekterar över allsköns ämnen. Ingvar bollar funderingar med sina gäster och som inte sällan resulterar i komiska utsvävningar. Den forne fotbollsspelaren Glenn Hysén lär inte ha några bekymmer med att matcha Thomas och Annikas komiska ådror. Göteborgshumor är Glenns signum, något han numer även får utlopp för i sin populära podcast, ”Gött Änna”.

Robert Wells och Ingvar Oldsberg

Allas vår Robert Wells leder husbandet och kvällens bingoutropare är, precis som vanligt –Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 26 mars kl. 18 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.