Specialpris på flyg till och från fastlandet för gotlänningar

Från och med nu kan alla gotlänningar boka flyg med BRA till och från fastlandet till ett fast pris om 595 kronor inklusive skatter och avgifter.

Priset 595 kronor per väg är billigare än biljetterna med Nextjet/Gotlandsflyg år 2011. Då kostade en biljett från 1000 kronor per person inklusive skatter och avgifter till Stockholm från Visby.

BRA säljer nu alla platser på en specifik, hel avgång om dagen i vardera riktningen mellan Gotland och Stockholm Bromma till fast pris.

BRAs Gotlandspris kommer endast att marknadsföras på Gotland och för gotlänningar, men så klart kan även andra boka flygbiljetterna. ”Först till kvarn” gäller.

Det är efter dialog med kunder och resenärer på Gotland som det under året framkommit att främst privatresenärer upplevt viss uppgång av flygpriserna.

BRA har endast ökat sina biljettpriser från Visby med drygt sju procent sedan år 2011 men vill så klart erbjuda en lösning som gör attraktiva för nästa flygresa.

Bokning kan göras från och med nu fram till den 31 mars 2019 och flyga kan man göra från och med nu fram till och med den 28 maj 2019.

Biljetter finns endast via speciallänken www.flygbra.se/gotlandspriset

BRA flyger till Stockholm Bromma, Göteborg, Malmö, Umeå, Visby, Kalmar, Ronneby, Sundsvall, Helsingborg/Ängelholm, Östersund, Växjö, Trollhättan, Halmstad, Jönköping, Kristianstad, Norrköping, Sälen, Helsingfors, Berlin, Lyon.

Direktflyg från fem städer till Skandinaviens största skidområde när BRA är först ut till nya Scandinavian Mountains Airport – Sälen Trysil22.5.2019 07:00:00 CESTPressmeddelande

Nu är det klart. Inrikesflygbolaget BRA flyger i vinter direkt mellan Stockholm Bromma, Göteborg, Malmö, Ängelholm, Växjö och Sveriges nyaste flygplats i Sälenfjällen: Scandinavian Mountains Airport. Med nya, klimatkompenserade direktflyget nås Skandinaviens största skidområde med fyra skidorter på cirka två timmar.